Currently: April 2017

Current book Ina May’s Guide to Childbirth by Ina May Gaskin.

Current food Banana bread from a friend at church.

Current need A date night with Jimmy. We’ve been busy lately!

Current craving Another pet. I feel like Malcolm needs a feline friend 🙂

I just want our house to look like this + Lola.. and maybe a few more dogs…

Current confession I started mowing our lawn the other day and when I was halfway finished, it began to pour down rain. It has been raining on and off since then… so we have a half mowed lawn right now. Classy, I know.

Current drink Blue Mountain Blend coffee from HomeGoods.

Current beauty product I’ve got nothing here. I am so boring with beauty-related things.

Current indulgence Sending memes to my siblings. This one was so us.

Current obsession Sniffing Lola. Yeah, I know it’s weird. I took her to the groomer and she smells so good!

Current mood Relaxed.

Current excitement The fact that it’s April. Now I can say we will plant our garden next month!

Current procrastination Posting a final recap of our bathroom renovation!

Current blessing Having the Bible as a guidebook for life and living in a country where I have the freedom to read it ❤

Advertisements

16 comments

  1. Malcolm does need a friend, as does Lola! Like a cocker spaniel? Beauty product~ hmm anything neutrogena 🙂 or Too Faced, or urban decay, or Anastasia, or Make up Forever…. ok, I’ll stop. I can see we need a trip to Sephora 😋.
    Love you
    Madre

    1. Yes, someone agrees with me!! Can you imagine our little house with two more fur babies?! It might explode! With love and fur, ha.

      I am always in awe of your makeup knowledge and skill. I don’t even know half of those brands you mentioned, sooo we definitely need a Sephora trip!

      Love you too! ❤

  2. LOL at that meme! If I were to assemble all the cats I see on my way from home to work, I think I’d end up with a house similar to that picture haha!

    1. That meme was pretty much my childhood, haha. My brother was always picking on me and when I would get hurt, he’d be like “You’re okay!! Don’t tell mom and dad! Sorry!” hahah.

      Oh man am I jealous of your walk from work! I would have no self control and would probably take in every stray!

    1. A black cat house sounds like such a legit house, haha. It may be one of my goals in life now that I think about it 😉

      And that meme. Yes! It was basically my childhood!

  3. Legit if your house looked like that (all the cats), you would be cat lady!!!!! But actually that would be fun so I totally support it :)! It’s April and I agree, so exciting. Did you get snow last weekend? We got nailed with another 10″ in NH…. April fool’s hahah good one Mother Nature.

    1. I am all for becoming a cat lady! I’m glad you give me a vote of support in my cat antics!!

      I can’t believe you guys got nailed with snow! And ten inches?! WHAT! Crazy. I hope NH has warmed up by now 🙂

  4. Ah I love the outcome of your bathroom. Such a pretty color and the sink top is gorgeous!!! I love your craving response with the photo lol too funny. Cannot deny that you’re an animal lover ❤ also I hope you and Jimmy get your date night soon!!!!

    xo, JJ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s